Followers

Jumaat, 5 Oktober 2012

Aku tidak mengatakan......AKU MENYESAL............
sbb aku mengenali KAMU.....buat aku BAHAGIA...........
aku juga tidak boleh menyalahkan keadaan.........
sbb...keadaan itu....adalah satu keadaan yang di dalam jangkaan........
aku juga.........tidak menyangkalkan.....ttg hati....
sbb aku TAHU HATI AKU,,,,pada KAMU
YANG AKU TAHU SEKARANG....AKU....RASA TERLALU DIPERMAINKAN ...BILA....KAU DIAM MEMBISU.....

  Aku tanam SAYANG..Tapi DISAKITI.. Aku tanam CINTA.. Tapi DIKHIANATI.. Aku tanam RINDU..Tapi TAK DIHARGAI..


 P/S : Dalam persahabtan rindu sentiasa mengamit dihati..malah kesedihan menjelma bila terlalu mngingati..jgn biarkan ia selalu berkecamuk dihati..biarkan ia berlalu..simpan baik baik dihati..jika aku pergi kali ini aku akan terus pergi aku tak akan kembali...




Tiada ulasan: