Followers

Khamis, 3 November 2011

Alhamdulilah...Syukur Padamu...

Just Nak kongsi kegembiraan dgn rakan2 blog sekelian...Semalam..my princess bawak balik rekod kemajuan...aku punyalah berdebar2 coz sudah 2 bulan aku tak hantar anak aku ke kelas Tuition...bukan aku tak nak hantar...cuma teacher dia pergi kursus di Kuala Lumpur...(Aku hantar tuition coz my princess bersekolah di SJK (C)...).....Tapi alhamdulilah bila aku bukak je rekod kemajuan anak aku..."YA ALLAH AKU BERSYUKUR PADAMU kerana dikurniakan anak yang amat bijak dan pandai..YA ALLAH aku terharu dan terlalu gembira dengan kurnian mu itu...






Ini adalah penilaian anakku.......(Alhamdulilah)



Ini adalah Komen dari Guru KAFA ...(Alhamdulillah)












 Lagu kesukaan aku semasa menidurkan princess....


p/s: rakan2 doakan semoga princess berjaya sehingga ke menara gading.....

 

5 ulasan:

Abd Karim MJ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata...

Tahniah Princess !

rostina76 berkata...

pandainye princess ni?congrats dr aunty ros dr jauh.btw princess school kat mana? anak aunty ros ni pun skl cina @brunei ni...kesian kat dia msk2 dah trus year 3 terkebil2 xfaham....dr dpt marks 5% alhamdulilah final exam br2 ni dpt 55% (dah ckp bersyukur dah mommy dia ni)...semoga anak aunty ros pun nanti blh pandai cam princess.amin ;)

Kata Hatiku.. berkata...

Terima kasih Buat Sis Ros,
Dulu princess pun lemah juga nak2 plk dlm subject cina..kalau dlm% dia belum cukup membanggakan sebenarnya..tapi alhamdulilah ..Princess sekolah di Seremban Negeri Sembilan..thanks.....salam perkenalan dari saya untuk sis Ros...

Kazman / Sue berkata...

kami akan sentiasa doakan yang terbaik...