Followers

Selasa, 15 November 2011

Bercuti...

Baru2 ni kata HATIKU sekeluarga bercuti di Port Dickson sambil menenangkan fikiran ...rasa best sangat2 coz masa cuti tu langsung KATAHATIKU tak ingat pasal kerja....best sangat2 rasa macam nak cuti sebulan je..tapi tulah ...ada kerja baru ada duit..ada duit baru boleh bersuka ria ..betul tak?...sebenarnya percutian tu taklah dirancang tapi disebabkan sepupu aku mendesak supaya mencukupkan bilangan sepupu2nya..aku pun OK je...so KATAHATIKU nak share kenangan tu....















(Barisan anak2 buah....)








Enjoy sangat. KATAHATIKU berharap agar hubungan kekeluarga ini akan berkekalan..

3 ulasan:

inilah aku berkata...

tak bley tahan.. last pic.. bergambo tegak.. nak praktis jadi askar ker hapa ? ha ha ha ha

khairul berkata...

seronok nya bercuti..

sis92 berkata...

seronoknya nk ikot jugak :D