Followers

Jumaat, 16 Disember 2011

Leteran....

Hari ni balik2 je dari office dalam minda aku dah fokus 1 perkara "agak2 nya my mum ada tak buat cekodok ke lempeng ke...pergh lapar bangat"..so tanpa lengah2 lagi aku terus singgah rumah my mum dgn alasan nak ambik princess..dalam masa yang sama pandang sajian petang di meja makan...he he he...tapi alangkah malang nasib hari ni........masa salam diberi muka mak aku masam mencuka aku tersentak juga kenapa dengan mak aku ni? princess ada buat hal ke? ..ke aku ada sakitkan hati dia ke ? rasanya tak pulak........aku mcm  biasa tanya dekat mak aku "mak x sihat ke? mak aku diam je...uish....apa dah jadi ni??? bila aku datang dekat dia .....korang tau apa dia buat......dia start membebel.........aduhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...mak aku bila dah start membebel mampus aku nak mendengar....aku pun dengar lah sebutir-sebutir perkataan yang keluar dari mulut dia...tak henti-henti mak aku marah. (kalau aku blah masa mak aku tengah cakap, aku pulak dimarah nanti so aku  kena dengarlah)..rupa-rupanya dia marahkan adik bongsuku yang melepaskan tawaran kerja di TELEKOM....aduhaiii ...semak betul kepala aku dengan budak sorang ni..dia dah lepas bersuka ria dekat langkawi aku kat sini kena dengar leteran mak aku pasal dia....(sabar je banyak2 aku ni...nanti aku tunggu kau balik wahai adik ku sayang....siap kau...!!! ) so niat aku nak makan cekodok tadi dah tidak kesampaian sebab dah kenyang kena leteran mak aku yang bukan masalah aku .......aduhaiii ....apa2 pun aku tetap sayang mak aku ..

Tiada ulasan: