Followers

Khamis, 1 Disember 2011

Tiada kata yang dapat dilafazkan 
Tiada senyuman yang dapat diukirkan
Tiada madah yang dapat didendangkan
Selain kata2 yang tulus dalam hatiku....
Cuma Doa dan Harapan

agar dirimu berada didalam keadaan yang sihat
aku ..disini sentiasa mendoakan agar kau bahagia
bersama insan yang tersayang..





 




Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya




'Terima kasih segala pengalaman itu..."




 

Tiada ulasan: