Followers

Selasa, 20 Disember 2011

Salam sayang buat semua rakan blog...hari ni buat kerja agak kelam kabut  sikit ...kelam kabut punya kelam kabut  last2 settle jugak payroll untuk 500 org ni....(dengan kepakaran aku kan....) sorry terperasan lak...kui kui kui..   so untuk tahun 2010 dh settle ..tgu gaji jer lg....untuk tahun hadapan aku tak pasti aku ada disini atau sudah tiada ( maksud aku dalam position ini) ...oklah jom layan lagu ni skjp...dah bosan sangat sbb lagi 3 hari lagi aku akan bercuti...cuti panjang...so sambil kemas locker ni..sambil dengar lagu ni....


Wajah Kekasih

Ku menyaksikan dedaun kekeringan
Gugur ke bumi gersang tiada penghuni
Tiada mentari, awan kesuraman
Bagaikan waktu yang terhenti

Ku menyaksikan seraut wajah cinta
Yang kehampaan tiada lagi bermaya
Kini kehilangan sebuah harapan
Bagaikan cinta yang terkubur

Adakah mungkin untukku menghindari
Gurisan kasih luka di hati
Jiwaku resah apakah kesudahan
Kecewa ataupun bahagia ooo...

Ku yakinkan diri demi rinduku
Penawar hanya dari wajah kekasih
Walaupun rintangan datang menduga
Ku tempuhinya kerna cinta membara
Ooo... mimpi yang indah
Jelmalah dalam nyata
Wajah-wajah kekasih

Ku mengharapkan ikatan kemesraan
Antara kita akan terlaksana jua
Walaupun impian dalam kekaburan
Ku yakin padamu oh Tuhan